18.7.2013

Sara 17








Sara täytti 17! Neiti oli itse ihan täpinöissään, niin kuin pitääkin :) Ansku ja minä väsättiin Saralle kakku, joka vielä loppupelissä kuljetettiin käsipelillä paikan päälle, koska ei saatu mistään siihen hätään kyytiä :D Mukava ilta oli, ja oli jees kokoontua taas tyttöporukalla isommin viettämään iltaa! Yöllä vielä pyöräilin öisen Lahden läpi ja ei ollu missään ketään ja liikennevalotkin oli pois päältä, pyöräilin sitte chillisti keskellä autotietä loppu matkan! 
Sara is 17! Miss herself was really excited :) Ansku and I made birthdaycake to Sara, which at the end found it way to Sara by we carry it :D Nice evening and was soo niice to get together with girls and spend the chill evening! Night I cycled to home through Lahti, and there was no people, traffic lights were off, so I decided to cycle middle of road rest of the journey! Sorry for my crappy English today.. :D

4 kommenttia:

When you left me comment, I will smile to youu!