5.4.2013

Pole dance part 14 / Taiteellista

Vähän taiteellisempaa tällä kertaa! Alkuperäisideana oli, että duunailen vaan tangolla jotain ja Sartzu katselee ja ottaa kuvia omalla visualisella silmällään :) Todella hyvin onnistu ja saatiin pari oikein helmeäkin, kiitos ja kummarus Sartzulle! Ja sain siis kerrankin keskittyä vaan tekemään ja nauttimaan, enkä yrittää tehdä täydellistä teknillistä suoritusta tankotanssin ohelta!

Little bit more artistic this time! The original idea was that, I just simply do pole dance and Sartzu watches and tooks visually great photos :) Went really nicely and we got couple of really nice shots, big thank you to Sartzu! And 'ones in a life time' I only pole danced and enjoyed, no targets, no any technically perfect performance for the pole dance photos!




Ja siitä se sitten lähti! And then we got started!







Koko joukon helmi! The best photo ever!




Ja viimeisenä käsillä seisonta projektia ja selänvenytystä :) 
And last my handstand project and some back stretching :)  

1 kommentti:

  1. Ur best photo ever feels like ur leg will come out of screen and kicks me on my nose!! voi apua :P

    VastaaPoista

When you left me comment, I will smile to youu!