Luulin jo että kevät tulee, kun vetistä räntää alko satamaa, ei se sitten tullutkaan (: Hei ootteko huomannu, linnut laulaa jo!
I thought the spring was coming, because there were raining, but no (: Hey, have you notice, birds are already singing!
Se yksi ilta kun lähdin äiteen kanssa syömään Toreroon. Siinä vähän osviittaa minun puolivirallisesta pukeutumisesta (:
That one night when I went to have a dinner to Torero. My not-so-official-but-anyway clothes (:
Toka vikan koe aamun aamiainen; tuorepuuroa, tai siis tuoremustikkapuuroa <3 Ohje löytyy täältä ja sitä on ihan helppo soveltaa (;
Friday morning's breakfast; fresh porridge, or more like fresh blueberry porridge <3 You can find recipe here and it's easy to apply (;
Kävin iltapäivällä pitkästä aikaa keilaamassa! Tosin Roopen keilausliikkeet oli paljon paremmat kun mun :D
I was bowling today afternoon! But I bet Roope's moves were better than mine :D
Niin, ja eihän hän saanutkaan kuin 4 täyskaatoa peräkkäin ja teki vielä omat enkatkin!
Yeah, he made 4 full dumps and his own record!







Now that i left a comment, will you smile at me C:?
VastaaPoistaI'm smiling (:
Poista