Koeviikosta selvitty, ja neljännen jakson ekat päivät takana! On kieltämättä pari erittäin turhauttavaa kurssia, kuten matikka 3 (jolle jo kerran nukahdin) ja tylsä terveystieto 1..
Exam week over, and fourth period has started! I have to say I have couple of so frustrating courses, like math 3 (I already one time fell as sleep there) and booriing health education 1..
Onneksi vakio kenkäkaupalleni olivat saapuneet kevät/kesä 2013 näytekengät! Kaikki kokoa 37 ja Marco Tozzeja, taaaaiiivaaaas! <3 Tuli sitten napattua yhdet omaankin hyllyyn :D
Gladly to my favorite shoe shop has arrived spring/summer 2013 sample shoes! All size 37 and lots of Marco Tozzi's, heaaveeen! <3 I picked one pair to my own shelf too :D
Sitten tein parit astia shoppailutkin.. Iittala Teema- sarjaa, oliivinvihreät- ja suklaanruskeat kupit ja lautaset (: Olen tyytyväinen, näitä värejä ei enään tehdä ja sain vielä halvallakin!
Then I made some shopping more.. Iittala's Teema- set, olive green- and chocolate brown coffee cups and plates (: I'm so pleased, these colors can't anymore get from stores and I got these very cheap!
Ja loppuun tälläi pepsodent-hymy naamakuva :D
And to the end this kind of pepsodent-smile photo :D





mistä sä löysit noi teema-astiat? ihan helmiä :33
VastaaPoistaEräs tyttö möi pois kaapeistaan :-) onnekkaana satuin ne saamaan, oli pari muutakin innokasta :-D
Poista