23.1.2013

Pole dance part 12



 Keksin taas pari uutta roikkumis asentoa! Itse tyksin enemmän tuosta missä mulla on jalat suorassa, mitä mieltä te ootte? (: 

I got again few new ideas about hanging! Myself I like more photo with straight feet, what's your opinion? 


Tein myös tänään lippu harjoitteita, pysyin jo paljon paremmin kuin viimeksi (: Sieltä se tuleee! 

I did also little bit human flag, it went better than last time (: There it comes!


Testailin myös olkanousua, ,tai miksi sitä sitten suomenkielellä kutsutaankaan! Melkein jo onnistuin (: 

I tested also shoulder mount, or what is called! I almost did it (: 


 Venytys projekti! Spagaatti näyttää tällä hetkellä tuolta, vielä ois pikkusen jäljellä (: Ja tietysti kuvassa villasukat :D <3 

Stretching project! My front split looks like that now, few inches to go still (: And of course there's a couple of wool socks in a photo :D <3

2 kommenttia:

When you left me comment, I will smile to youu!