11.4.2011

no hay mal que dure

Heipsun! Viikonloppu vierähti keväisessä säässä pyöräillen ja historiaan kokeeseen harjoitellessa ja näimpä Taruakin  (--: Aikas perun viikonloppu! Sunnuntaina Posa tuli meille ja tehtiin hyvää ruokaa ja juteltiin sitä normaalia. Yö meni vähän perseelleen :--D Joten oltiin molemmat seuraavana aamuna ihan tirlandaa, 'eeei, emmä haluu nousta vielä, sammuta se'. Maanantai, käväsin koulussa matikan tunnit ja hissan tunnin, kokeen takia, sitten tulin kotiin ja nukuin päiväunia (---: Myöhemmin innostuin siivoomaan ja raahasin jotain tarpeettomia tavaroita varastoon. Luulen et lähen vielä ehkä kävelemään illalla! Mulla on muuten aivan IHANA kilpikonna kahvimuki <3

Hellooou! Weekend went when I practised history test and enjoy spring weather and I was with Taru too (--: Kinda normally weekend! At sunday Posa came to my place and we made good food and talktalk haha. Night was kinda terrible :--D So we went both next morning like 'nowayy, i dont want get up yet, shut down that clock'. Monday, I went school for two maths lessons and one history lesson to do that test, then I came home and took nap (--: Later I was excited to clean our house and I took some things to warehouse. I think I will go walking later today! By the way, I have soo cute and awesome turtle coffee cup <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

When you left me comment, I will smile to youu!