16.3.2011

Saat minut nyt halvallaa...

Ah, olen aivan ihastunut Jenni Vartiaisen lauluun Halvalla <3 Ja yhtä aikaa poissa tolaltani Japanin kohtalosta! Ihan kamalaa, mutta aatelkaas, tsunami ---> mun ajatukset ainakin suuntautuu heti ilmaston muutokseen ,ja ihmisten eri kokoisiin egologisiin jalanjälkiin! Oikeesti. Miettikääs! Pidätkö huoneissa valoja vaikkei siellä ole ketään ? Käytkö tunnin kuumissa suihkuissa ? Menetko jokaisen mahdollisen matkan omalla autolla? Suositko kotimaisia tuotteita, vai ostatko aina niitä espanjalaisia tomaatteja? Niin, moni asia vaikuttaa. Oletkos koskaan esimerkiksi osallistunut Earth Houriin? Lisätietoja Earth Hourista  täältä! Tänään oli myös matikan koe joka meni aivan perseelleen :ss Mutta olin iloisella päällä, koska aurinko paistoi ja oli tosi keväinen sää (---: Laitoin kevään kunniaksi jo jokin aika sitten herneenversoja kasvamaan ,otin niistä nyt sitten kuvia, nekin jaksoivat nousta mullasta auringon voimalla! Olin hiukan turhamainen ja latasin puhelimeeni mansikka-teeman. Se on kyllä syötävän söpö ja kesäinen :---DD

Ah, I'm so crush to the Jenni Vartiainens song Cheap  <3 And at the same time upset Japan's bad destiny! Just soo terrible, but think about tsunam ---> my thoughts at least once go to climate change, and people with different sizes egologis footprints! Really. You over there should think this really! Do you like keep lights one, and on the room is no one? Do you like one hours showers? Will you go to the every place with your own car ? Do you buy local products, or still buy  Spanish tomatoes? So, many things affect . Have you ever take a part, for example Earth Hour?  More information about Earth Hour from here! Today was also a math test which went quite badly : ss But I was still happy because sun was shining  and it was really spring weather (---: I put some peas to grown sometimes ago really, but still for the spring ,which is coming! And I took pictures of them now, they too were able to rise from the power of sun! :D I was a little  selfish and downloaded  to my phone strawberry theme. Yes, that is so cute and remembers me about summer: --- DD

Omnomnom <3
My Lucky Bamboo (:
Growning peas :D
Ice - Jäätä x)
n_n
Snoww!
Phones Strawberry-theme <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

When you left me comment, I will smile to youu!